Nu mår jag bra

Nu mår jag bra, men har mått mycket dåligt, men det är skönt att slippa ångest och oro... det är över ett år sedan jag hade skov av min depression. den ständiga frågan är,  gjorde sjukvårdsyrket mig sjuk? eller var jag redan sjuk? hmm.... jag blev inte friskare iaf. helt klart är att vårdyrket inte är något för känsliga individer dvs. inget för mig. som sagt rammlade ner från stegen jag klättrat på landade på backen, det tor över ett år att resa sig upp, eller ja jag står på alla fyra iaf. mycket ångest över att känna sig misslyckad, misslyckad! Psykriater kuratorer och min familj säger att jag inte behöver känna mig misslyckad, har fått höra detta många gånger, men faktum är att JAG känner mig misslyckad det är något som jag själv måste jobba med...
mer om detta när jag orkar skriva mer... bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0