Allt eller inget!

Så har jag alltid varit, om jag bestämmer mig för en sak då är det bara det som gäller, som när jag utbildade mig till vårdyrkena. Fanns inget annat som existerade.
Har ”gymmat” periodvis i mitt liv, i dessa perioder finns inget ”lagom mycket”, antingen träna 6 dagar i veckan eller ingen alls, ty en vilodag är helig.
Eller om man blir intresserad av en kvinna, då bombar man henne med sms, många många och får man inget svar inom 5 minuter blir jag ledsen och börjar tänka, ”hon kanske inte var något för mig”. Antingen sattsar men 110% eller så lägger man ner alltihop. Inte konstigt att man inte lyckas med saker och ting, inte konstigt att man känner sig misslyckad.
Thatsme i ett nötskal.

 

Diabolism bloody ejaculation painting my brain.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0